AJALINE KESTVUS ~5.tundi
HIND 15€ /Õpilase kohta + Meremuuseumi pilet
HIND SISALDAB
Programmi
LISATASU EEST
Transport Tln-Käsmu ja tagasi
Sissepääs Meremuuseumi
Lõunasöök

Aardejaht Käsmus on lõbus seikluslikku laadi maastikumäng. Aardejahi käigus õpitakse kaarti kasutama ja saadakse teada, kuidas kasutada maastikul liikumisel kompassi. Põnevust lisab mängu võistluslik laad. Aardejaht on võistkondlik mäng, mis arendab tähelepanuvõimet ja meeskonnatöö oskusi. Alati on võitnud kõige parema meeskonnatööga tiim. Aardejaht on ka hea võimalus Käsmut avastada, kuna marsruudi läbimisel käiakse kõik olulisemad vaatamisväärsused läbi.

Kõigepealt jagatakse klass mitmeks meeskonnaks, kõik meeskonnad saavad kaardi ja kompassi. Seejärel õpetab instruktor õpilastele kaardi ja kompassi abil orienteerumist ja kui õpilased on ette valmistatud, saadetakse nad rajale. Mäng lõpeb aarde leidmisega.

See mäng sobib õpilastele alates 5. klassist kuni 12. klassini, toimub Käsmus, algusega küla lõpus asuvast parklast ning lõppeb Käsmu meremuuseumi hoovis.

Sealt suundumegi ekskursioonile Käsmu Meremuuseumisse. Muuseum asub 1993. aastast tsaariaegses piirivalvekordoni hoones ja tutvustab legendaarse kapteniküla ajalugu. Eksponaadid kajastavad kõiki merega seotud valdkondi – meresõitu, kalapüüki, salakaubavedu, aga ka merd kui looduse osa ning foto- ja kujutava kunsti objekti.

Seejärel käime söömas. Aega kulub umbes 5 tundi.

Väiksematele pakuksime aardejahti algajatele, selle puhul käib juhendaja kogu tee lastega kaasas, sest nooremaid me üksi metsa ei lase. Aeg ja hind samad.

Reisid toimuvad klassi soovitud kuupäevadel

Fotod: google.com